Exklusiva mässingsskyltar dellevererade till premiär för VIP-lounge på Pontus in the Air i exklusivt samarbete för American Express Centurion-medlemmar

Vad är skillnaden mellan att skyltar uppfattas som kitschiga eller exklusiva?
Svaret är allt som oftast kort och gott – Inramningen.

Våra tankar om lyx och exklusiva utföranden handlar om bearbetade lösningar med en tydlig tanke om vad olika val av material i kombination kan förmedla. Det är en balansgång mellan kitsch och kvalitet i exklusiva materialval och bearbetningar etc. vilket ibland kan ses som sublimt / eller inge en underton som för rätt målgrupp kan vara det som gör att man ser den äkta genuina kvalitén och skillnaden mellan ”billigt” och ren lyx.

Att sätta sig in i vad en målgruppen kan uppleva är för en entreprenör helt primärt. Är inramningen ”rätt” kan man med andra ord nå i detta fall en målgrupp med högt ställda krav via utförandet på de mässingskyltar som vi nu dellevererat. Det blir budskapet som gör skillnaden mellan att gästen ”ser” skylten och agerar, kanske i en snöstorm eller när de första snöflingorna faller, innan resan börjar kan det bli det som avgör ifall en måltid blir av eller ej.

Kort och gott, idag 9/5 öppnar och är det premiär för exklusiv vip lounge på Pontus I The Air American Express Lounge By PontusBildkollage visar skylt i första dellevaransen av fyra av sex skyltar.

 

Erhållen bild från Pontus //  American Express Lounge by Pontus har öppnat på Arlanda Terminal 5! Välkomna!

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s